C-SPAN cuts to Russian TV station

In what may well have been an innocent mistake, C-SPAN’s web feed mysteriously cut to RT (formerly Russia Today), an international television network funded by the Russian government.

Of course Twitter went crazy with speculation and I’m sure there’s a thread on Reddit somewhere looking at all the angles. Gizmodo posted the story first (sister site Deadspin is edited by @bubbaprog) and The Hill also noticed.

C-SPAN has posted this response (thx @toddbarnard!)

When nothing surprises you anymore, anything is possible.

Leave a comment